最新消息 - 最新消息及活動 - HKU SPACE Community College
Skip to main content

《蘋果日報》DSE失手 孖女副學士圓夢入中大

2020年07月06日

香港中學文憑試(DSE)7月22日放榜,但並非一試定生死;曾在DSE失手的雙胞胎姊妹,最終通過副學士課程,今年雙雙獲中文大學心儀學系取錄。

姐姐梁詠詩有受欺凌經歷,因此夢想成為臨床心理學家,惜2017年第一次考DSE最佳五科成績只有20分,不獲大學取錄;2018年重考得分不變,遂改到香港大學附屬學院HKU Space CC選讀社會科學副學士。

詠詩指副學士課程可選修有興趣的學科,「我一打開psycho(心理學)嘅書,雖然好厚,但我好有興趣,想快啲睇晒全本!」她終以CGPA 4.24的分數獲中大及港大心理學系取錄,今年9月入讀中大心理學系。

梁氏姊妹修讀副學士追夢,今年終獲中大心儀學系取錄。

梁氏姊妹修讀副學士追夢,今年終獲中大心儀學系取錄。

「副學士遭誤解標籤」

妹妹詠琪最佳五科成績22分,獲城大社會科學系取錄。她原本心儀現代文學,但敵不過父母疲勞轟炸,抱着「有大學就讀咗先」心態屈服,但感到課堂枯燥乏味,多次向父母反映:「今日三個鐘頭堂我又瞓咗兩個鐘,以後點算。」最終打動父母准她退學再戰文憑試,因得分不變入讀Space CC副學士中文系,今年終憑優異成績獲中大中文系取錄。

兩姊妹坦言最初十分抗拒副學士課程,入讀後才發現外界因不理解而貼上標籤。詠琪說:「覺得呢度卧虎藏龍,好多同學都唔係能力差,係制度唔適合佢哋,佢哋好多都好勤力通宵溫書,我好欣賞佢哋。」

報導日期:2020/6/26
資料來源:蘋果日報

https://hk.appledaily.com/local/20200626/T5A2I7AJSCZKXISCV5FTSOFWSQ/